Los bericht bekijken
Oud 25 september 2016, 02:41   #14
vash
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 september 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Just89 Bekijk bericht
Ik gebruik nu sinds anderhalve maand Foligain F5 Foam (waar ik zeer over te spreken ben), wilde dus graag bijbestellen bij verbeterhaar.nl en lees dus nu dat dit niet meer kan.. Opzoek naar een alternatief verkooppunt kwam ik in deze thread terecht en vroeg mij af waarom Biovea (:http://biovea.net/nl_nl/index.aspx) er niet tussen staat als verkooppunt en wat hiervoor eventueel de reden van is?
Goede vraag. Ik heb hen 2 emails gestuurd. 1 in het Nederlands en 1 in engels omdat het volgens mij een buitenlands bedrijf is, die hun producten uit de vs importeren.

eerste email in eng:

Hello,

I have a question regarding the minoxidil items. From my understanding, as of september 2016, these products have been withdrawn from the dutch market and are only available with prescription at the pharmacy or drugstore. So my question is, do you still have these items in stock and do you supply them to the dutch market delivering them anywhere in the Netherlands?

Kind regards,


Antw:

Dear,

Thank you for your email.

This product comes from the US where it is sold freely and without any restrictions. Unfortunately we do not have more information on the status of this product in the EU

We apologise for the inconvenience caused

Thank you

Kind regards,


Tweede email in ned:

Hallo,

ik heb een vraag mbt de minoxidil producten. Ik heb namelijk begrepen dat ze in nederland uit de handel zijn genomen en alleen nog maar op recept bij de apotheek te verkrijgen zijn. Nu was ik benieuwd of jullie deze nog wel op leveren en op voorraad hebben aangezien ze nog wel op jullie website staan. Mvg


antw:

Bedankt voor uw e-mail.

Ja, we kunnen ze nog steeds leveren. Voordat hadden we geen problemen aan het leveren van dit product. Als de bestelling terug naar ons is gestuurd, zullen we de aanvraag ingediend om de betaling terug te storten. Indien u nog vragen heeft, gelieve ons opnieuw contacteren.

Met vriendelijke groet,

Alexandra




Blijkbaar kunnen ze het nog steeds leveren volgens het tweede email. Wel gebrekkig Nederlands trouwens. Wie durft te bestellen?

Laatst gewijzigd door vash; 25 september 2016 om 02:47
vash is offline   Met citaat reageren