Discussie: Visus haarkliniek
Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2019, 23:11   #10
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kenwesrem Bekijk bericht
Hier de foto's, ze gaven aan 4600 Grafts (tientallen meer zelfs 4670 plus minus), ik vind het echt super veel, ja ik ben kalend maar jeetje.

Op hun website en op sites van collega's wordt er altijd over grafts gesproken en dat dit geen uitzondering is.

Wat ik echt heel erg vervelend vond is dat ze dus letterlijk geen foto's hadden van een donor gebied met soortgelijk geoogste aantal als wat ze mij aanboden.
Ja.. privacy redenen. Natuurlijk.

Maar waar ik dus eigenlijk naar opzoek ben is realistische donor gebieden waarbij de oogst voltooid is.
Je ziet namelijk heel veel van die horror foto's. Ja dan laat je het lang groeien maar...

Anyway, hartelijk dank voor jullie reacties, ben niet zo bekend met de forums en zo. Maar had al gezien dat jullie over het algemeen toffe mensen zijn.
Laat ik voorop stellen dat je met jouw kaalheid dit aantal grafts ook wel nodig hebt om het allemaal enigszins weer dekkend te krijgen.

Realistisch gezien is het compleet gekkenwerk om 1 dagbehandeling van 4600 grafts te doen, om verschillende redenen:

- ingreep duurt lang en geoogste grafts zijn lang uit het lichaam
- jouw donorgebied gaat hier schade aan ondervinden. Ik betwijfel of jouw donor deze hoeveelheid grafts gaat trekken

Beter is om dit over 2 dagen te doen. Eerste dag kijken wat mogelijk is en eventueel de 2e dag kijken hoeveel grafts er nog bij kunnen.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren