Los bericht bekijken
Oud 6 januari 2009, 19:26   #15
bazz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2008
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Je kan prima eerst met fina starten.
Ik stelde in jouw geval voor om eerst met minox te beginnen, aangezien je nog liever niet aan de fina wilde gaan.

Mocht je toch het gevoel hebben dat je met fina een betere basis hebt om de strijd met je haarverlies aan te gaan, dan zou ik daar vooral mee beginnen (dat is de reden dat ik fina eerst nam, daarna minox).

Voor alle middelen die ik gebruik en mijn overige plannen; kijk eens onder mijn berichtje, daar zie je mijn 'handtekening/signature' (met die groene letters). Daarin staat mijn plan van aanpak en het resultaat.

P.S.

Mijn haar is in het echt wel dunnetjes hoor, je ziet het hier alleen niet omdat het A: kort is en B: het een cam-foto is. Ik had hem destijds geplaatst om te tonen hoe mijn gemmilimeterde kop er een beetje uitzag, niet zozeer voor mijn status qua kaalheid.

Ergens heb ik dus toch wel een voorkeur voor de tabletten. Omdat ik idd het gevoel (!) heb dat het een betere basis kan zij maar ik weet dus niet of het zo is. Ik weet ook wel dat niemand van jullie mij kan garanderen dat het aan zal slaan? ik hoef ook niet meteen hergroei maar laat het a.u.b. niet nog dunner worden, daar ben ik gewoon nog niet aan toe.

Maar hoe werkt dat precies dan? Jij slikt elke dag zo'n tabletje ofzo? En thats it? Vond je het in het begin niet raar? Heb jij bijwerkingen? (dit zal ook vast per individu verschillen) Wanneer merkte je dat je haar minder begon uit tevallen/sterker werd?


Laatst gewijzigd door AnthonieH; 6 januari 2009 om 20:11 Reden: Quote gecorrigeerd
bazz is offline   Met citaat reageren