Los bericht bekijken
Oud 17 augustus 2007, 10:51   #3
wilma k
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Berichten: 32
Hey Stress kip,

Ik heb ook diezelfde ervaring dat ik helemaal kaal ben geweest en het toen ook weer terug kwam en helaas ook weer uitviel. Op het moment groeit mijn haar op mijn hoofd wel aardig, volgens de huisarts staat de alopecia momenteel stil. Mijn wenkbrouwen e.d zijn ook uitgevallen. Wenkbrouwen groeien ook niet weer aan, maar zie bij de wimpers toch een paar korte haartjes verschijnen, hopen dat dat dan ook doorgroeit. Op het moment gebruik ik haarbalans van Bloem, weet niet of het helpt, maar lijkt wel of het voller word en als ik het niet gebruik lijkt het alsof het stil staat of het ook echt zo is... ik weet het niet, maar kon geen kwaad om het te gebruiken , dus ga lekker door. Denk trouwens wel dat het alleen werkt, (als het al werkt), Als je alopecia stilstaat .
Ik heb al heel erg lang alopecia, maar zit sinds vorige week op haarweb en moet zeggen dat het me wel goed doet om ervaringen van anderen te lezen ook met betrekking tot jouw vraag , omdat ik me dat zelf ook altijd afvroeg, groeien , uitvallen enz. Huisarts vond het ook gek dat ik kaal ben geweest, en wenkbrouwen enz weg zijn en dat haar op mijn hoofd toch iedere keer weer terug komt. Ik heb hem toen direct verteld dat ik er via haarweb achter ben gekomen dat meer mensen dit hebben en het dus niet vreemd is. Ik dacht nl dat alopecia totalis echt voor altijd een kaal schedel betekende, maar blijkbaar dus niet. Ach ja, zo leer je nog eens wat toch?

Groetjes Wilma

Laatst gewijzigd door wilma k; 17 augustus 2007 om 10:57
wilma k is offline   Met citaat reageren