Los bericht bekijken
Oud 21 september 2007, 13:14   #9
wilma k
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Berichten: 32
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Liejvurd* Bekijk bericht
goh, apart verhaal zeg!
maar inderdaad, mijn haart groeit ook weer terug; op mn haar goed haar, maar nog niet volledig. sommige stukken nog geen haar. wimpers wel, wenkbrauwen nada, verder alles wel. maar goed, het zal dus altijd een deel van je zijn. hoe moeilijk het ook is om te accepteren dat het ooit weer kan uitvallen, ben ik wle bly met mn nieuwe haren en heb ik stiekem de hoop dat ik dan gewoon weer beter ben. tsjah, dat zal wel niet zo zijn.
nu maar duimen dat ik dan iig een tijdjeeeeeeeee 'beter' ben.

succes by de dermatholoog!
groetjes
Ohhhh, klinkt misschien lullig, maar ben blij dat ik niet de enige ben met dit aparte verhaal. Wist wel dat ik niet de enigste was, maar ik ken verder niemand met deze ziekte en ben dus blij dat ik nu eindelijk eens ergens lees dat er meer zijn die het op deze manier hebben. Kan ik tegen mijn huisarts zeggen dat het niet vreemd is. Misschien moeten huisartsen zich ook eens wat meer verdiepen, vinden ze het ook niet vreemd.
Wat dat accepteren betreft, ik heb geaccepteerd dat het zo is, weet pas sinds kort dat het zo zal blijven gaan. En dan denk ik, laat me dan maar kaal blijven, weet ik ook waar ik aan toe ben. Maar ja, als je dan het verhaal van Els leest , klopt dat dus ook nietDus het enige zekere met dit is het onzekere.
Nou ja, het zij zo.
Heeft ook wel voordelen toch, geen overmatig haar op armen en benen en in de schaamstreek, dus niet scherenEn als je een haarwerk hebt, kun je elke dag bij wijze een andere op doen, kan iemand die dit niet heeft niet. Ach ja, elk nadeel heeft zijn voordeel.
En lievjurd, ik ga je helpen hopen, als jij dan met mij mee hoopt. Geniet van de momenten waarop je je eigen haar hebt. Hey, heb jij trouwens je hele hoofd dan nog niet bedekt en je hebt geen haarwerk meer op? Daar steek ik mijn duimpie voor op, ik durf dat nog niet gewoon op straat. Vind het super knap.

Groetjes
wilma k is offline   Met citaat reageren