Los bericht bekijken
Oud 24 september 2007, 09:46   #12
wilma k
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Berichten: 32
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Liejvurd* Bekijk bericht
goedemiddag!
ohhhh nee, ik heb nog steeds wel een haarwerk op hoor. was ik maar zo stoer, want ik heb ontzettend last van het op en af doen van mn haarwerk, omdat het zo'n pijn doet met al mn nieuwe haartjes. ik denk dat het ook beter is als ik mn haarwerk af zou doen, maar ja... met school, vriendje, uitgaan etc voel ik me daar niet zo prettig bij!
wanneer het echt doorgaat groeien, hoop ik wel mn haar af te durven, perhaps met een doekje ofzo. dat nog maar even aankijken.
wat betreft die dokters: ik kreeg na de diagnose alleen mee dat ik geduld moest hebben. tsjah... wat moet je daar dan mee? maar iig, hier zit ik dan met mn geduld en het groeit wel weer een beetje.
we zullen zeker voor elkaar hopen en duimen!!

groetjes
Oh, dan was dat weer een ander meisje die nu het haarwerk niet meer op had. Of dat ik gelezen heb dat je sinds nov weer haargroei had en er van uitgegaan ben dat je geen haarwerk meer droeg. Nou ja, boeie. Soms lees je gewoon iets te snel zal ik dan maar zeggen.
Ik doe mijn haarwerk alleen thuis af en dan meestal s ávonds, want dan ben ik hem zat.En soms doet het inderdaad pijn als je hem afzet. Oh, wat toch herkenbaar! Ik durf er ook nog niet zonder over straat met wat ik nu heb, is ook nog een beetje koud aan mijn hoofd. Mijn familie en vrienden weten het en die zien het dan wel. Gelukkig heeft ook iedereen het geaccepteerd en mijn kids vinden het ook heel normaal, die weten niet beter.
Goed, we houden de moed erin, gewoon doorgaan, zijn ergere dingen, maar zo denkt vast niet iedereen die het heeft er al over.

Groetjes Wilma
wilma k is offline   Met citaat reageren