Los bericht bekijken
Oud 25 november 2016, 20:34   #10
Jdh4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2016
Berichten: 6
Geslacht:
Hoi Isabella,

Helaas heb ik sinds zo'n 3/4 jaar ook alopecia androgenetica. Na een jaar onder behandeling te hebben gestaan van de dermatoloog. (En veel onnodige medicatie heb geslikt) Heb ik vorig jaar een haarwerk aangeschaft. Omdat mijn haar toch niet terug zal komen heb ik er voor gekozen om een kwalitatief goed haarwerk aan te schaffen. Op maat gemaakt van Europees haar. Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik aan het haarwerk gewend was, maar nu zit in weer zo veel beter in mijn vel! Ik voel me weer veel zelfverzekerder! Zelf kom ik ook uit Noord Holland en ben ik bij avenue haarwerk geweest (nadat ik bij twee andere haarwerkers ben geweest, waar ik echt geen goed gevoel bij had) Ik ben erg tevreden over hoe zij met mij om gaan en de kwaliteit van het hw. In eerste instantie zette ik het haarwerk vast met klemmetjes, het beetje haar dat ik nog heb zit er gewoon onder. En op de twee hoekjes boven mijn oren met tape, omdat ik daar geen haar meer had. Helaas trokken de klemmetjes veel aan mijn haren, waardoor ik over ben gestapt op tape/lijm. Mijn echte haar heb ik nogsteeds, maar wel wat kale plekjes waar ik de tape/lijm plak. Dit heb ik niet hoeven scheren, maar is zo gekomen door de klemmetjes. Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. Als je nog vragen hebt mag je mij altijd een berichtje sturen. Groetjes!

Laatst gewijzigd door Jdh4; 25 november 2016 om 20:44
Jdh4 is offline   Met citaat reageren