Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2017, 21:11   #13
Isa-belle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2016
Berichten: 3
Geslacht:
Wat fijn dat jullie allemaal zo uitgebreid hebben gereageerd!

Ik heb twee zaken gemaild en van één wacht ik nu nog steeds op antwoord... Bij de andere ben ik geweest en heb na 8 weken vorige week mijn haarwerk opgehaald.

Mijn haarwerk zit dus ook vast met klemmetjes en is gemaakt van echt haar... Wel ben ik goed geholpen maar ben niet helemaal tevreden. Voelde me verloren in haar zaak en de eigenaar zelf liep steeds weg... Bleef weg... Ik bleef alleen... Er kwam een ander... En weer een ander kwam een product in het kamertje pakken... Contact was er niet. En weer een ander kwam mij uitspoelen en het haarwerk plaatsen.Toen kwam de vraag of ik tevreden was en toen ging zij ook. Zat ik daar. Alleen. Ben maar opgestaan en mijn jas aan gedaan en toen stond de eigenaresse achter de balie met de factuur klaar.

Het verliep helemaal niet fijn en had echt het idee dat ik maar een nummertje was... Ik heb geen uitleg gehad over hoe ik het haar op moest bergen 's nachts, of hoe ik het moest verzorgen... Ik heb hem nu ruim een week en ga hem vanavond voor het eerst wassen: Maar ik heb dus totaal geen uitleg gekregen over hóe. (Lang leve internet)

Voor een bedrag van 2100 euro vind ik het eigenlijk best schokkend dat ik zo naar buiten ben gestuurd. Ik was te emotioneel (van geen haar naar een hele bos) om er wat van te zeggen want deze vragen kwamen later pas op borrelen.

In ieder geval gaat het met mijn zelfvertrouwen echt goed... Voel me weer mooi, aantrekkelijk en heb ook gewoon zin om de straat op te gaan. Wel vind ik de windvlagen nog best spannend en doe ik soms alsof ik jeuk op mijn hoofd heb om te voelen of alle klemmetjes nog vast zitten... Maar bovenal ben ik erg tevreden........

(Zo en nu ga ik uitzoeken hoe ik mijn haarwerk moet wassen. )
Isa-belle is offline   Met citaat reageren