Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2019, 21:57   #42
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Even een vraag.

Minoxidil resulteert zoals bekend in dunne, vaak donkere haartjes die een andere structuur hebben dan het normale haar.

Ik vroeg me af hoe dit met finasteride zit? Resulteert gebruik van finasteride in dezelfde soort haargroei, of worden dit op den duur “normale” haartjes die even dik zijn en ook voor een goede dichtheid zorgen?

Op internet heb ik heel veel goede resultaten gezien van beide medicijnen, waarbij finasteride vaak tot erg goede en ook dikke haargroei leidt.

Onder de finasteride gebruikers hier, wat voor hergroei hebben jullie geboekt? En is dit ook een stuk beter dan de hergroei van minoxidil?

Minox deed bij mij niet zoveel. Van fina kreeg ik flinke hergroei en al mn haar werd dikker en vooral ook donkerder. Krijg vaak de vraag of ik mn haar heb geverfd. Na zo’n 5 hele effectieve jaren (misschien wel één van de beste responders ooit) gaat het sinds 1,5 jaar weer heel erg achteruit en lijkt de kracht van mn uitval te winnen van de kracht van fina. Over een jaar zit ik weer op het punt waar ik vertrok. Besef dus goed dat het resultaat van fina ook maar tijdelijk is, voor de meesten althans. Ben gelukkig wel m’n twintiger jaren doorgekomen met een flinke bos haar. Benieuwd hoe hard het achteruit gaat als ik het vertrekpunt weer heb bereikt. Toch dankbaar voor wat fina me heeft gebracht, al hoopte ik natuurlijk dat het resultaat nog wel wat extra jaren aan had gehouden.
kalen=balen is offline   Met citaat reageren