Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2019, 22:28   #45
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
minoxidil deed voor mij ook niks/weinig. sowieso geen hergroei, maar voor zover ik kon nagaan ook geen stabilisatie.

fina ook geen hergroei, maar wel stabilisatie. al jarenlang.

je moet bij deze middelen geen hergroei verwachten. het kan, net zoals je de lotto kan winnen, maar waar je normaal gesproken op kan rekenen is dat je niet meer tot vele malen langzamer achteruit gaat in de toekomst. voor duidelijk zichtbare hergroei heb je eigenlijk alleen een HT.
Thanks voor je bericht. Ben er inderdaad van op de hoogte dat resultaten erg kunnen variëren per persoon. Wel goed voor je dat je in ieder geval stabiel bent!

Ik ga mijn huidige regime (zie handtekening) in ieder geval tot +/- september 2020 volhouden. Ben van plan om dan een HT te doen voor de inhammen. Dan wil ik ook stoppen met minoxidil (of alleen ‘s avonds ipv 2x per dag) ivm het onhandige gebruik ervan. Hopelijk ga ik geen bijwerkingen van finasteride ervaren. So far so good...
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren