Discussie: Procapil ervaringen
Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2015, 16:23   #2
Rabberzzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2014
Berichten: 4
Geslacht:
Om in de context te blijven van haaruitval, sterft mijn ingebrachte onderwerp uit? Wellicht een goede reden om nieuw leven in te blazen en wat achtergrond informatie verschaffen die ik inmiddels heb opgezocht.

Het product en doorverwijzing naar de website is mij aangeraden door Hidde van Esteworld, op de webpagina http://www.haargroeimiddel-kopen.nl/ is te zien dat er een link/samenwerking is met Esteworld. Dus wellicht vandaar de verwijzing, maar goed als het product effectief is en het geeft mijn haar geen vettige 'look' dan ben ik daar content ermee. Echter blijf ik sceptisch na mijn eerste aanschaf van Minodixil. Nadat ik via de mail contact had gezocht van de eerder genoemde website en waarbij ik gevraagd heb naar het effect op het haar heb ik na bijna één week nog steeds geen antwoord gekregen, wat mijn argwaan alleen maar stimuleert.

Toch heb ik een vraag aan mensen die een behandeling bij Esteworld zijn ondergaan, hebben jullie toevallig een spray gehad van Esteworld ter nabehandeling? En is dit misschien Procapil 5% van Cure Gen? En zo ja, wat zijn daar de ervaringen mee?

Laatst gewijzigd door Rabberzzz; 25 januari 2015 om 16:25
Rabberzzz is offline   Met citaat reageren