Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2020, 00:23   #2
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Ik was in 2017 op consult in Velthoven toen deden ze nog 3500 grafts voor 7500 euro.In october 2019 heb ik daar een Ht ondergaan en heeft men wat men beweert 3300 grafts gezet voor de prijs van 7895 euro.Waarom ze nu 300 grafts minder zetten en dan ook nog de prijs verhogen weet ik ook niet mogelijk in verband met inlatie?Wat mij er toe aangezet heeft om voor Velthoven te kiezen waren de goede comentaren die ik op dit forum gelezen had en het is wel degelijk zo dat het een goede kliniek is.Enkel vraag ik mij af en dit geld voor mezelf mochten ze 1000 grafts meer gezet hebben over de twee dagen van behandeling was ik er nu vanaf geweest zodoende dat ook mijn kruin gedaan was wat nu niet het geval is.Mijn keuze voor deze kliniek was ook omdat ik alles kon volgen in de Nederlandse taal en ik een goede uitleg heb gekregen tijdens het consult in 2017.Ik ben er zeker van dat je in Turkije even goed zal behandeld worden in bepaalde klinieken en zeker voor een prijs die opmerkelijk veel lager zal zijn, want 7895 euro voor 3300 grafts ten opzichte van 3500 euro,s voor 5000 grafts gezet over 2 dagen( heb prijs gekregen hiervoor van Estewordl) is toch een opmerkelijk verschil om over na te denken!Ik wacht het verdere verloop van mijn HT af en zal waarschijnlijk in 2021 toch ook voor een Turkse kliniek kiezen voor mijn laatste HT ook uit financieel oogpunt.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren