Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2002, 20:52   #2
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Hoi Mark,

Ik heb eind oktober een HT gedaan. Ik weet niet of je mijn eerdere posts al hebt gelezen. Maar ik zal er wat over vertellen. De HT heb ik ondergaan bij Transhair. Het was een zware HT. Er werd verteld dat er bijna 1500 grafts uit het donorgebied werd gehaald. Ik moet zeggen dat ik ook een vrij dichte haardichtheid heb achter. De HT was voor mij zeer zwaar, het deed echt pijn. En zeker de eerste dagen heb ik ook pijnstillers en antibiotica gebruikt, ik had ook om een extraa voorraadje van die pillen gevraagd. De haarlijn is 0,5 cm lager geplaatst, de weerborstel achter en de kruin zijn vol met grafts gezet. Ik moet zeggen dat ik op een schaal van 1 op 10 qua tevredenheid, een 7 -8 geef voor de HT. De verwachtingen liggen altijd hoger dan het daadwerkelijke resultaat, ook omdat al die fotos die je ziet super mooi uitzien. De kruin en de weerborstel zijn echt goed bijgevuld. De haarlijn voor ben ik een beetje ontevreden over omdat links niet alle grafts gepakt zijn. Maar ik zie nu echt resultaat in vergelijking met 4 maanden geleden. Ik heb echt beduidend meer een voller haardichtheid. Maar vergis je niet het is echt een zware "operatie": de pijn in het begin en je kunt je echt de eerste 3 weken aan de buitenwereld vertonen. Veel haren vallen ook uit omdat ze een shock krijgen. Ik kan goed tegen pijn en dacht ook ff doorbijten, dadelijk komt het allemaal goed. Maar alle bestaande haren die ik had zijn weer teruggegroeid. Ik ben van mening dat alle bekende HT instuten die dezelfde prijs/kwaliteits verhouding bieden als Transhair even goed zijn. Mocht je besluiten tot een HT en je budget niet toereikend zijn, dan kun je altijd naar Polen gaan, ik denk dat ze daar ook goede resultaten verichten. Ik heb de consultant daar gesproken en die heeft ook een HT ondergaan en bij hem zag het er goed uit.

Alonso
Alonso is offline   Met citaat reageren