Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2002, 18:52   #4
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
onbegrijpelijk

Hoi Mark en Alonso,
ik 'begrijp' eigenlijk niet 100% wat jullie schrijven.
Er zijn genoeg mensen die zeer tevreden zijn over het resultaat van hun ingreep. Ik werk nu al een tijdje bij transhair. Vind het niet kloppen dat ik lichte inhammen had, want dat is gewoonweg niet zo. bij mij zijn toch iets meer dan 700 grafts geplaatst, wat niet weinig is.
Als ik clienten meemaak, valt me op hoe tevreden ze juist zijn.
Het verwachtringspatroon is van doorslaggevende betekenis. Het resultaat van een HT is afhankelijk van 3 factoren, naast de arts, de zusters en de techniek:
1) donorgebied(50% kun je namelijk hiervan gebruiken)
2) de soepelheid van dit gebied(hoe vaak kan je een reepje huid verwijderen?max dus 50%))
3) de dichtheid

Als dit optimaal is krijg je perfecte resultaten, mits de chirurg, zusters en technieken goed zijn.


Ook spreek ik bijna alleen maar mensen die geen pijn hebben gehad tijdens de HT(wat ook de bedoeling is). Je moet niets voelen. De verdoving wordt met hoge druk in je achterhoofd ' geschoten'(klinkt eng). dit voelt als een tikje tegen je hoofd. Als deze verdoving werkt, voel je NIETS meer van de behandeling.
1400 grafts is erg veel(bijna max). De napijn is dan het minst plezierig. Ik vond de eerste nacht en de 3 dagen daarna niet echt fijn, maar dat wordt je verteld. 3 weken lang binnen zitten, omdat je er niet uit ziet? Dan ben je te voorzichtig geweest met wassen etc. Na 8 dagen moet je weer toonbaar zijn hoor.

Ik hoop in ieder geval dat je tevreden bent als het eindresultaat bereikt is Alonso, maar dat zal zeker goed komen.

Groeten Jorn

PS je hebt een groeigarantie dat alle haren aanslaan! Veel mensen denken dat bepaalde grafts niet aanslaan, maar dat iz niet zo
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren