Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2002, 14:50   #5
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Re: onbegrijpelijk

Citaat:
Originally posted by jornkielman
je hebt een groeigarantie dat alle haren aanslaan! Veel mensen denken dat bepaalde grafts niet aanslaan, maar dat iz niet zo
Jorn,

Wat betreft de pijn die ik beschrijf dat heeft betrekking op de pijn na de ingreep. En dan met name bij de hechting. Toen de hechting eruit was, was de pijn al veel minder. Wat betreft de korstjes, die gaan natuurlijk als je je haren goed wast, na verloop van tijd weg. Maar zeker de eerste 1-2 weken zijn die kortstjes nog zichtbaar op je hoofd.

Wat jij zegt over dat sommige grafts niet aanslaan. Het is zo dat vlak na de HT er kans op bestaat dat door de druk grafts naar buiten gedrukt kunnen worden. Tijdens de HT vertelde een zuster mij ook dat wat grafts op het achterhoofd iets naar buiten gedrukt werden. Toen heeft ze die ook weer wat dieper in de huid geplaatst. Bovendien wordt je verteld dat je de eerste week niet op je buik mag slapen omdat sommige grafts aan de voorkant dan naar buiten gedrukt kunnen worden. Hoe dan ook ik heb zeker de eerste week niet op mijn buik geslapen, maar toch zie ik dat links frontaal bij mij de haarlijn niet een vloeiende lijn is en als je goed kijkt zie je dat er gewoon een heel klein stukje geen grafts zitten. Maar goed wie weet komt dat nog wel goed.

Alonso
Alonso is offline   Met citaat reageren