Discussie: Hairobservator
Los bericht bekijken
Oud 8 november 2007, 10:09   #66
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Question Wie blijft er dadelijk over?

..denk niet dat LA failliet is hoor denk eerder dat in Hasselt dadelijk de achtergeblevenen
vreselijk gaan uitdrogen net als in Haarlem is gebeurd! Ik vind dit een sluwe move!
De AC klinieken zijn binnenkort misschien wel voorgoed verdwenen..
Gho Clinic Maastricht = failliet daarna AC Haarlem = failliet
daarna Natural Clinic Maastricht = failliet daarna.. ik denk AC Hasselt!
..verder is ook Hairplus al tijden te koop(!), denk zelf dat alléén TS, TH en LA overblijven.

Dit komt in mijn ogen omdat alle haartransplantatieklinieken meegeprofiteerd hebben van de reclamemachine die gedraaid werd door Erwin Kettmann(LA) & Cor van Oyen(Transhair)!
Allemaal draaiden ze toptijden destijds door de reclame van deze managers, NEWAVE cosmetic holiday´s, Theo Santman, AC klinieken, Hairplus en anderen ze profiteerden allen mee van haarpatienten die op een zoektocht werden gezet door geziene reclame.. ook dr. Gho wou later eigen reclamemachine starten was echter snel uitgeadverteerd! Van een te kleine omzet kan men echter géén grote nodige reclamecampagne draaien, er maken zich hedentendage daarom ook veel minder nieuwe haarpatienten op de weg naar ht-klinieken dan in de toptijden tussen 1996 - 2002!

De grote jongens(Oyen was al rijk, Kettmann werd rijk en Villnow is al jaren binnen!) stopten enkele jaren geleden met hun "reclameoorlogje" en houden zich nu voornamelijk bezich met eigen haarpatienten en doelgerichte reclame op eigen haar & beauty kliniek waardoor de anderen langzaam maar zeker uitdrogen!
De taktiek van de "uitgedroogde haren" noem ik dit maar! Vanuit het internet kun je niet overleven hoor en een auto rijd meestal maar één keer voor of naar een haarconsult oké uitzonderingen vormen de regel!
AC Hasselt verhuisde van Maastricht naar Hasselt om mee te profiteren van Laser Aesthetic consulten etc.. die dan eventueel omdat men toch in Hasselt is ook ff gingen kijken bij AC!

Mvg. Hairobservator

Laatst gewijzigd door hairobservator; 8 november 2007 om 16:26
hairobservator is offline