Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2019, 19:59   #12
Pslokkers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2018
Berichten: 18
Geslacht:
Inmiddels ruim 6 maanden verder. Zie foto's bijgaand van de situatie. Ik merk dat de linker inham (voor mij) ook naar binnen trekt. De rechter inham lijkt vrij stabiel ten opzichte van 6 maanden terug.

Ik ben sinds augustus 2018 begonnen met finasteride (1 - 1,25mg), echter met nog geen resultaat op de inhammen. Wel merk ik dat mijn haar wat dikker is geworden. Ook ben ik langs een dermatoloog geweest, deze gaf echter aan niks geks aan mijn haarlijn te kunnen zien. Zelf merk ik toch echt dat er wat veranderd.

Ik heb inmiddels de stap gezet om mijn inhammen te laten opvullen, omdat ik er toch wat aan wil laten doen. Dit is wellicht niet heel verstandig, maar ik stoor me er erg aan en wil graag weer terug naar mijn oude situatie. Ik ben me er van bewust dat dit zal resultaten in een tweede behandeling in de toekomst, maar dit heb ik er voor over.

Over de behandeling; er is afgesproken om rond de 1000 grafts te plaatsen met een dichtheid van 55cm2. Het donorgebied werd geschat op 7800 grafts, niet onbelangrijk met het oog op de toekomst.

Daarnaast merk ik dat het lijkt of ik dagelijks wat 'prikkels' krijg van mijn haar. De prikkels komen van het gebied rondom de (beginnende) inhammen. Dit jeukt af en toe maar is bovenal wat irritant. Heeft iemand dit wellicht zelf meegemaakt of herkent iemand dit? Ik ben erg benieuwd.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 33.jpg‎ (25,9 KB, 104x gelezen)
Bestandstype: jpg 34.jpg‎ (18,3 KB, 98x gelezen)
Bestandstype: jpg 14.jpg‎ (26,2 KB, 109x gelezen)

Laatst gewijzigd door Pslokkers; 29 januari 2019 om 22:38
Pslokkers is offline   Met citaat reageren