Los bericht bekijken
Oud 16 september 2017, 23:58   #1
spanishlover
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2015
Locatie: Belgie
Berichten: 31
Geslacht:
Smile HT Esteworld 3900 grafts op 11/09/17

Hoi lotgenoten op deze forum, graag zou ik mijn steen willen bijdragen aan deze pagina door mijn ervaring van mijn HT te delen met jullie.
Zal beginnen vanaf het begin en net zoals vele heb ook ik lang opzoek werk verricht naar wat allemaal kon en uren gesleten op deze pagina
naar welke de beste kliniek was om mijn HT te doen.
7 jaar geleden was ik bij een kliniek in Belgie geweest en daar hadden ze mij gewoon eerlijk afgeraden een HT te doen op mijn leeftijd aangezien
ik toen nog maar 22 jaar was en eigenlijk een te agressieve vorm had en ik uiteindelijk binnen de 3 jaar opnieuw bij hun zou staan.
Apprecieerde hun eerlijkheid enorm en ze raadde me toen aan finasteride en minox te nemen om alles te stabiliseren en dan over 5 jaar
nog eens terug te gaan om te kijken wat ze dan konden doen voor me. Moet zeggen dat deze producten behoorlijk goed resultaat geboekt
hadden bij mij totdat ik moest stoppen met finasteride omwille dat ik aan kinderen wou beginnen.
Na het stoppen van de medicatie verloor ik al mijn gewonnen haargroei en stond ik terug van begin af aan.
Omwille dat in België de prijzen te duur waren voor mij ben ik op zoek gegaan naar een goedkoper alternatief maar daarom niet minder goed!
Uiteindelijk na lang zoekwerk en veel lezen ben ik in contact gekomen met Hidde van Esteworld. Ik ga hier geen enkel andere organisatie afbreken
aangezien ik niet met hun samen gewerkt heb maar wel wil ik mijn enorm positieve ervaring met Esteworld met jullie delen.
Alles wordt bij hun van A tot Z in de puntjes perfect georganiseerd. Van mijn eerste kennismaking gesprek met Hidde, de transfer van de luchthaven
naar de hotel en kliniek en terug erna de tolk Sema aanwezig in de kliniek die zeer vriendelijk was alsook het medische team die zeer professioneel
te werk ging en tenslotte de washing op de laatste dag en zelfs reeds thuis aangekomen ontfermt Hidde zich over u en beantwoord hij al jou vragen.
Ik kan alles nog meer in detail uitleggen hoe het verlopen is maar dit valt bij andere ook al te lezen en heeft dus geen zin dit te herhalen het klopt
gewoon alles is top geregeld!
Het Hilton hotel waar ze mij naartoe brachten verdient ook een aparte vermelding aangezien het evengoed een Ibis hotel mocht zijn aangezien het tenslotte
om de HT gaat toch verkiest esteworld om zijn gasten in een zeer luxueus en vriendelijk hotel te laten verblijven.
Wil graag Hidde, Sema, de chauffeurs en tenslotte het medische team en chirurg bedanken voor hun uitstekend werk!
Zoals jullie horen niets anders dan lof voor Esteworld tot nu toe en terecht !! Nu moet ik enkel nog een jaartje geduld hebben voor het eindresultaat maar ben van plan een maandelijkse update te posten om andere lotgenoten mee te helpen in hun beslissing om de juiste keuze te maken en voor mij is dat dus ESTEWORLD!!

Hieronder nog enkele foto's van voor de HT en van de dag zelf.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Voor 1.jpg‎ (138,8 KB, 1088x gelezen)
Bestandstype: jpg Voor 2.jpg‎ (106,7 KB, 933x gelezen)
Bestandstype: jpg Voor 3.jpg‎ (132,9 KB, 842x gelezen)
Bestandstype: jpg Na 1.jpg‎ (146,0 KB, 910x gelezen)
Bestandstype: jpg Na 2.jpg‎ (145,2 KB, 855x gelezen)
__________________
Regime:
Finasteride 1mg: 1/6/2011 tem 1/1/2013
Terug gestart op 18/08/2017 tem 1/4/2018

Minoxidil 5% Kirkland: 1/6/2011 tem 1/1/2013

Curegen shampoo procapil 3%: 13/09/2017 tem heden

Curegen spray procapil 5%: 11/10/2017 tem 30/05/2018

Behandeling:
HT Esteworld 3900 grafts 11/09/2017

Laatst gewijzigd door spanishlover; 17 september 2017 om 18:00
spanishlover is offline   Met citaat reageren