Los bericht bekijken
Oud 17 september 2017, 12:28   #2
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Wink Kan alleen maar bevestigen

Omdat ik echter nog niet echt weet hoe hier een bericht op te plaatsen wil ik hier toch effe op reageren. Ben zelf 49 jaar en omdat ik stabiel ben i.v.m. haaruitval heb ik ook de stap genomen naar een HT. Toen ik maandagmorgen werd op gehaald stapte deze Spanish lover mee het busje op . Bleek dan ook nog te wonen en hetzelfde dorp op 800m van mijn huis. Toevallig maar super! Alles wat ik hier over gelezen heb in dit bericht kan ik gewoon beamen. Het professionalisme, vriendelijkheid,alles geregeld tot in de puntjes,contactpersoon (Hidde) supergast! en transfers ,hotels en noem maar op zijn zeker ingewilligd! Ik kan alleen maar top zeggen over het hele Esteworld team en de vriendelijke ontvangst van Semma... Ik kan alleen maar aanraden voor degene die een HT willen laten ondergaan om voor deze te kiezen. Ze volgen ons op en hun eerste prioriteit is dat de klant goede resultaten boekt en achteraf tevreden is! Wij hebben beide het hele proces samen beleefd dus ik deel deze menig zeker en vast. Dank u Esteworld voor het goede werk en zoveel meer... Heb er een nieuwe, toffe vriend aan over gehouden en kunnen elkaar nu wat opvolgen en zien mitst wij maar 800 m van elkaar wonen. Voor de rest staat hier alles op. Hier wat fotos van mij.... Gr .
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-20170413-WA0006.jpg‎ (110,4 KB, 452x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20170413-WA0007.jpg‎ (95,1 KB, 381x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0593.jpg‎ (145,5 KB, 383x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0595.jpg‎ (145,7 KB, 333x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0577.jpg‎ (147,5 KB, 370x gelezen)
vespaboy is offline   Met citaat reageren