Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2007, 18:08   #3
sunnyshine
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2007
Berichten: 3
Zelf ben ik blond en heb overmatige beharing, voornamelijk op mij gezicht.
Ik ken de lijdensweg van iedereen die in dezelfde situatie zit als ik= jaren vanalles proberen, maar weinig aan te doen...
Via mijn huidarts ben ik terechtgekomen bij dokter Marien in Leuven. Je moet eerst op consultatie bij die dokter komen en dan kan je via hem steeds aan Vaniqa geraken. Gewoon afhalen, de rekening wordt je opgestuurd.
Hij laat het uit de VS overkomen.

Na een 6-tal weken smeren, merkte ik dat de haartjes al veel minder en veel minder snel terugkwamen -als je na 4, 5 maanden geen resultaat ziet, dan heeft het geen zin om nog verder te doen- en nu, na 3 maanden, ben ik vrij tevreden over het resultaat.
De haartjes komen nog wel terug, maar véél trager en véél dunner. volledig haarloos zit er niet in, maar met dit ben ik al erg tevreden.
Normaal gezien zou je na zo'n 8 weken toch al wel moeten merken of het helpt.
Je smeert 's morgens en 's avonds een héél klein beetje op de plekken waar je last van overbeharing hebt. Het vervangt niet het epileren of het harsen. Maar de tussenpozen waarin je dit moet laten doen zijn aanmerkelijk langer.
Het moment dat je er mee stopt, dan sta je na zo'n 8 weken weer even ver als voordat je begon. Het is dus niet permanent. Dat beweren ze ook niet.
Maar het werkt wel zo lang je smeert.

Dr. Karel Marien Functie: Dermatoloog - Kliniekhoofd Dienst: Dermatologie Adres: UZ Sint Rafaël
Kapucijnenvoer 33,
3000 Leuven
België Tel: 016 33 79 52 Fax: 016 33 79 51
Professionele aandachtsgebieden:
Klinische dermatologie
Dermatologische lasertherapie
-haarverwijdering
-verwijdering tatoeage
-behandeling couperose
Huidverjonging

Laatst gewijzigd door sunnyshine; 13 juni 2007 om 19:49
sunnyshine is offline   Met citaat reageren