Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2003, 13:10   #12
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Hoiiii Bolleke,

Ik zal je vertellen hoe mijn huisarts/ziekenkostenverzekering ermee omgaat.........
Ik ben met mijn probleem (ttm dus) naar de huisarts gegaan en toen de noodzaak er was voor een haarwerk heb ik gevraagd of ik daar een verwijzing voor kon krijgen........ Dat kon! Ik krijg per haarwerk ongeveer 230 euro vergoed. Ik kan per jaar in ieder geval wel een nieuwe vergoed krijgen(= e.v.t. een reserve)......Maar goed ik betaal per werk wel zo'n 900/1000 euro, dus tel uit je moet er nog heel veel bijleggen en dat valt moeilijk jaarlijks er zo even bij te doen he?! Het verschilt nogal per ziektekostenverzekeraar hoeveel en hoevaak ze vergoeden, geloof ik?? Het is niet eerlijk he, heb je al een probleem, ben je er ook nog heel wat kosten aan kwijt. De therapiekosten komen er ook nog bij........Ja, ja, TTM is niet alleen heel lastig, maar kost je ook nog handen vol geld he?!
Ik zou niet weten of TTM als ziekte erkend wordt??? Buiten mijn therapie gesprekken om praat ik er weinig over, mijn huisarts weet ervan, maar daar bespreek ik het nu eigenlijk niet meer mee. Natuurlijk praat ik er wel over met de mensen die het van mij weten, maar het is niet een onderwerp dat regelmatig ter tafel komt. Ik vertel als er naar gevraagd wordt......
Hopelijk dat je hier iets aan hebt???? en vraag anders maar weer, oke! Succes verder. O, ja ik heb vanmorgen met mijn ouders het tv programma gekeken.....en dat is goed!!
groetjes, liefs Madelief?
Madelief is offline   Met citaat reageren