Los bericht bekijken
Oud 2 december 2019, 22:49   #29
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Ik vind persoonlijk dat sommige reacties een beetje uitlokkend over komen en daarmee van weinig respect getuigen in een discussie die ook gewoon over de inhoud kan gaan.

Mischien zou het goed zijn om als forumleden ook eens open te staan voor expertise vanuit de branche.
De topicstarter zoals hierboven naar verwezen is één van de weinigen uit de branche die op het forum vertegenwoordigd is en, naar wat ik tot op heden gezien heb, met respect en redelijke transparantie reageert.

En ja, er zal vast ook een commercieel tintje aan een post (of sommige posts) zitten. Maar ik neem aan dat we allen slim genoeg zijn om die zaken gescheiden te houden.

Inhoudelijk denk ik dat het goed zou zijn als we allen eens wat meer proberen met elkaar. Elk nieuw middel, elk nieuw medicijn, elk nieuw idee wordt te snel de grond in geboord.

Als prijs de afweging is om een nieuwe (in de ogen nog onvoldoende door studies onderbouwde) behandeling niet te starten. Dan kun je dat mijn inziens hier zeker plaatsen en is dat een prima argument. Maar doe dat niet op een uitlokkende toon...
Je bereikt er niks mee behalve een belediging van mensen die juist kennis vanuit de branche met ons proberen te delen. Het feit dat ze daar ook geld aan verdienen is nu eenmaal de commerciele marktwerking. Dat je daar niet tegen kunt...is ook op een respectvollere manier duidelijk te maken.
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren