Discussie: Haaruitval
Los bericht bekijken
Oud 1 november 2017, 12:03   #5
SarahOphelia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2017
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Ik denk dat het verstandig is om te wachten met zwanger worden (indien mogelijk). Je hebt last van haaruitval en dat kan duiden op een onderliggend probleem (schildklier, vitamines, ijzergehalte etc). Als je weet wat er onderliggend gaande is kun je met een vertrouwder gevoel aan je kinderwens werken

Heb jij je huisarts verteld over je actieve kinderwens? En heeft hij onderzoek gedaan naar je lichamelijke klachten? Lichamelijke problematiek kan namelijk vervelend zijn tijdens een zwangerschap.. je wil in ieder geval lichamelijke problemen uitsluiten (lichamelijk APK keuring) alvorens je zwanger wordt. Zeker als je kampt met een lichamelijk probleem (enorme haaruitval).
Ik heb binnen 2 weken een bloedonderzoek omdat ik ook een te hoge bloeddruk heb. Om te kijken of het door stress en hyperventilatie is of door iets anders. Dus dan weet ik hopelijk wat meer. Mijn dokter weet van de kinderwens ja, ik moet vooral gezonder leven en veel meer bewegen. Maarja zoals ik al zei neemt hij de haaruitval niet echt serieus..
SarahOphelia is offline   Met citaat reageren