Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2018, 16:37   #5
Gor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2016
Berichten: 10
Geslacht:
Nee, gewoon in het algemeen normaal. Ik had aangegeven dat ik er voorheen vrijwel nooit last van had, maar het zag er volgens de dermatoloog gewoon uit als normaal hoofdroos hmmz.

Ik vind naar mijn mening dat dermatologen en artsen er heel makkelijk over denken en dat ze zelf de ernst ervan niet beseffen. Ik heb meerdere mensen gesproken met dezelfde ervaringen, denk dat je gewoon echt geluk moet hebben met de juiste dermatoloog/arts.

Gister heb ik mijn haren gewassen want ik moest de deur uit vanwege een afspraak. Het was zoals gewoonlijk weer een nachtmerrie, de plukken hingen los. Als ik alle losse haren weghaal dan komt er daarna nog zoveel los en ik voel het gewoon hangen. En dat gaat de hele dag door..
De volgende dag (vandaag dus) zie je heel erg hoe uitgedund het is en het ziet er gewoon zo ongezond uit. Ik kan niet wachten tot het winter is zodat ik gewoon mijn muts elke keer kan opdoen…zucht.

Ik had even een kijkje genomen wat Mediceuticals precies is, maar ik zag dat het vooral wordt gebruikt voor haaruitval vanwege hormonale stoornissen. Welke van de lijn gebruik je? Heb je trouwens uitgebreid onderzoek laten doen naar je hormonen? Dat kan ook 1 van de vele oorzaken zijn voor het vettige haar. Als je denkt meer haaruitval denkt te hebben vanwege Mediceuticals, dan zou ik het beter even laten en vrijdag bespreken met de dermatoloog wat het beste is.

Ik denk trouwens dat ik naar De Haarkliniek in Rotterdam ga, ik zag dat je daar zonder verwijsbrief terechtkan voor een haarwortelonderzoek.
Gor is offline   Met citaat reageren