Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2018, 19:15   #7
Gor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2016
Berichten: 10
Geslacht:
De schilfers waren naar mijn mening niet normaal. Gelukkig is het minder geworden door de ketoconazol shampoo. Wel heb ik elke dag haarpijn en voelt het alsof mijn kruin in de fik staat, ook erg vervelend.

En ja, ik heb elke dag last van jeuk, maar ik moet eerlijk zijn dat het minder snel vet wordt de laatste tijd. Eerst was het na het wassen binnen 2 uur heel vet, nu pas de volgende dag. Ik maak een smeersel van zuiveringszout en water, en smeer dat met een watje op mijn hoofdhuid. Ik weet niet of dat helpt of dat het puur toeval is, maar ik had er wel goede dingen over gelezen. En als je wanhopig bent probeer je van alles uit, haha. Ik heb inmiddels echt van alles geprobeerd. Van uiensap op me hoofdhuid tot gist- en suikervrije diëten enz.

Ik heb de knoop doorgehakt en een afspraak staan op 4 september voor een haarwortelonderzoek en macrofoto’s in Rotterdam. Ik moest eerst foto’s versturen van me kale plekken, dus dat was wel even janken. Ik zag ook foto’s terug van hoe mijn haar eerst was. Zo lang, veel haar, dik en zo gezond. Dus dat maakt me dan weer extra down. Ik heb gewoon duidelijkheid nodig.

Voor jou is het ook een spannende week, overmorgen ga je naar de dermatoloog. Ik hoop dat de dermatoloog je verder kan helpen. Misschien zou het voor jou ook goed zijn om een biopt te laten nemen van je hoofdhuid? Laat de dermatoloog er iig niet te makkelijk over doen. Ik weet uit ervaring dat je gewoon moet doordrammen helaas.
Gor is offline   Met citaat reageren