Los bericht bekijken
Oud 11 december 2019, 09:18   #34
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Ik vind het onduidelijk waar het positieve resultaat vandaan komt als er 2 behandelingen tegelijk zijn gestart. Als je naar de foto's kijkt zie je inderdaad hergroei. Zou dit met alleen de topische finasteride ook niet zijn behaald? Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat finasteride (oraal) een wondermiddeltje kan zijn als je eraan begint. Had de persoon op de foto eerder medicatie gebruikt en sloeg het toen niet aan en met de PRP wel? Ik had graag meer over de begin situatie gezien van deze patient. Daarnaast heb ik een keer op een televisieprogramma gezien dat er verschil is in een PRP behandeling. Is lang geleden maar wat mij is bijgebleven is dat er een verschil zat in PRP en hoogverrijkte PRP of zoiets. De normale PRP zou dus een stuk minder zijn als de hoogverrijkte. Dat klonk logisch en zou kunnen verklaren waarom velen geen resultaten hebben gezien. Elke behandeling verdient een kans, maar dan moet het wel op de juiste manier gebruikt worden en transparant met testen en studies onderbouwd kunnen worden.
Reet is offline   Met citaat reageren