Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2020, 09:37   #82
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Ha mjds,

Ja zeker leuk om er wat meer over te horen en te leren. Ik heb dit erg gemist toen ik voor een gratis consult ging bij de kliniek voor mijn HT en ook rondom de behandeling. De show laat in ieder geval zien hoe het anders kan, dat uitleg en kennis over veel aspecten en mogelijkheden binnen haarbehandelingen handig zijn om te weten en dat er eigenlijk ook 'meer' is dan een HT, hoewel een HT natuurlijk het meeste resultaat geeft.

Ja zowel PRP, maar ook LLLT zijn alleen werkzaam in zeer gestructureerde condities. De plek waar de PRP ingespoten wordt, de apparatuur, de hoeveelheid injecties, ga maar door. Maar ook bij LLLT; je kan zo een lasercombhelm kopen, maar de ene is niet zo effectief als de ander. Ook gaat het hier om de instellingen, weet het even niet uit mijn hoofd, maar wordt in de show ook verteld. Zelf bij te hoge frequenties verbrand je juist je haar, het komt dan in de richting van laserontharing.

Microneedling is inderdaad werkzaam, snap nu de vergelijking met XLhair. Ik ga er alleen thuis niet aan beginnen, vind dat nogal een gedoe, daarnaast ook niet goed lijkt mij om het transplantatie gebied elke keer te beschadigen, ook al zorgt het voor meer haargroei.

Wordt vervolgd!

Groetjes Klaas
Haarklaas is offline   Met citaat reageren