Discussie: Hallo Allemaal
Los bericht bekijken
Oud 2 februari 2003, 15:34   #2
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hai Okkie,

Hartstikke fijn dat je toch weer een beetje goede moed krijgt na het lezen van de verhalen hier op Haarweb. Je ziet je bent echt niet de enige.

Heb nog wel een tip voor je vwb die haarbanden. Inderdaad haarbanden zijn er in overvloed maar vaak niet breed genoeg. Alhoewel ik ze zelf niet nodig heb voor het wegwerken van kale plekken of de rand van een haarwerk vind ik het gewoon leuk om die dingen in allerlei kleurtjes te hebben.
Wat ik heb gedaan is het volgende:

Ga gewoon eens kijken bij een groot warenhuis (V&D, Bijenkorf, Hema etc.) naar sjaaltjes. Die zijn er in allerlei kleuren, soorten en maten. Je kunt ze zo breed opvouwen als dat je zelf wilt. Knoop het in je haar en zet eventueel vast met wat haarspeldjes (speldjes kun je ook weer wegwerken door hem vast te zetten onder het eerste laagje stof).

Ook kun je bij winkels die garens verkopen (Singer) vaak afzetkant krijgen. Hier zit vaak elastiek in verwerkt, blijft dus lekker goed zitten. Dit is er ook in honderden soorten, kleuren en breedtes. Als je handig bent dan kun je er zelf een (druk)knoopje met knoopsgat in maken. Heel simpel maar hartstikke leuk.

Bij stoffenwinkels kun je een reep (stretch)stof halen in het stofje naar je keuze. Weer opvouwen of eventueel (druk) knoop erop maken et voila

Sucses en groetjes
Do.
Do is offline   Met citaat reageren