Los bericht bekijken
Oud 14 december 2004, 20:06   #7
hope
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 38
gelijmd haarwerk

Lizanne,

Ben zelf een vrouw van in de veertig en heb dus een verlijmd haarwerk.
Bij mij worden de haarstukjes (ik heb er 4) ongeveer om de 7 weken er af gehaald en verwisseld voor een volgend stukje.
Er is dus WEL lijm die 7 weken kan blijven zitten. Ik was mijn haar (inclusief haarwerkje) in die weken gewoon zelf. Tijdens de vervanging wordt mijn eigen haar verzorgd. Mijn hoofdhuid ziet er volkomen normaal uit; geen last van jeuk of irritaties.
Het verwijderen van het haarwerkje stelt niets voor; mijn eigen haar groeit ondertussen gewoon door en toch voel ik er niets van als het haarwerk verwijderd wordt.

Hiervoor had ik een haarwerk dat ik zelf met klemmetjes moest vast zetten en dat was een ramp. Ik was vreselijk onzeker en als het maar even waaide zag iedereen de bevestiging.
Nu heb ik deze oplossing gevonden en ik zeg eerlijk, het is het fijnste dat me in lange tijd is overkomen. Ik voel werkelijk niet dat ik een haarwerkje draag.
Ik kan er mee fietsen, in de wind lopen en ook zwemmen. Wat niet kan is constant met je hoofd onder water zitten (zoals met duiken) omdat dat invloed heeft op de lijm.

Ik vind het fantastisch dat je bereid bent om voor je dochter de beste oplossing te zoeken. Probeer een bedrijf te vinden waar je je goed voelt. Het is een feit dat iedereen probeert winst te maken en daar is ook niets op tegen, als je er maar iets goeds voor terug krijgt.
Ook ik betaal een behoorlijke prijs voor mijn haarwerkjes, maar ze zijn het me meer dan waard.
Ik heb het gevoel dat ik weer een normaal leven heb terug gekregen en ik gun jullie dochter dat ook van harte.
Heel veel succes ermee.

Hope

Laatst gewijzigd door Henk; 8 maart 2005 om 22:14 Reden: reclame.
hope is offline   Met citaat reageren