Los bericht bekijken
Oud 19 oktober 2019, 14:09   #329
Janneke100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2018
Berichten: 86
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door degraaf Bekijk bericht
Hoi allemaal,
Ik ben redelijk nieuw op dit forum, dus excuses als er als eens op is gereageerd of als ik er over heen heb gelezen..

Ik zie appel azijn vaak voorbij komen, ik vraag me af wat dit doet en hoe het gebruikt moet worden ( en bijv van welk merk dan )
@janneke ik zie dat je het over seborroisch eczeem hebt, helpt appel azijn tegen de jeuk? Ik heb ketoconazol voorgeschreven gekregen maar dat is tijdelijk niet leverbaar in NL is me verteld, wel stelde de apotheker voor het te proberen met Sellsun.

Alvast bedankt!
Welkom op dit forum deGraaf. Ja, ik heb seborroisch eczeem en heb ook van de HA Locoid en Selsun voorgeschreven gekregen. De schilfers gingen er inderdaad mee weg, maar het kwam ook weer terug + dat mijn hoofdhuid door de Locoid nog verder was uitgedroogd wat juist de reden was van het ontstaan van het eczeem bij mij. Dus ik ben daarmee gestopt. Appelazijn heeft mij goed geholpen tegen de jeuk en schilfers. Jeuk heb ik helemaal niet meer en schilfers een beetje maar geen vergelijk met wat het was. In deze link staat een beetje wat het doet met je hoofdhuid. https://www.elle.com/nl/beauty-healt...et-appelazijn/. Ik gebruik een sulfaatvrije shampoo erbij en het moet wel biologische ongefliterde zijn. Anders mist het zijn werking. Ik koop hem bij AH.

Ik breng hem net als Mexicang ook vooraf aan om alvast los te weken. En je kunt er ook mee na spoelen. Verhoudingen en gebruik even uitproberen maar nooit onverdund iig

Laatst gewijzigd door Janneke100; 19 oktober 2019 om 14:13
Janneke100 is offline   Met citaat reageren