Los bericht bekijken
Oud 19 oktober 2019, 14:48   #330
Janneke100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2018
Berichten: 86
Geslacht:
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mexicang Bekijk bericht
Hi!

Ik heb nog steeds niets gehoord over mijn haarwerk. Ze hebben mij toen gebeld dat de mail is ontvangen en de eigenaar er mee bezig was maar het druk heeft.
Tja, ik weet nu even niet wat ik er van moet denken want het duurt wel erg lang vind ik. Inmiddels ben ik inderdaad een jaar bezig met deze haarwerker en een paar ribben armer geworden door de aanschaf van het haarwerk, wat ik niet of nauwelijks draag.
Kijk, ik ga het wel echt met hun afhandelen, maar ik zal er geen tweede aanschaffen.
In de omgeving zit genoeg waar ik wel eens heen zou kunnen gaan, dan zal het denk ik voornamelijk synthetisch zijn, maar zolang ik niets aanschaf kan mij niets gebeuren. Passen, voelen en kijken of de klik er is, is voor mij nu echt het belangrijkste.

Janneke, ik heb ook een periode achter de rug waarin ik mij niet optimaal voelde.
Ik kwakkelde met van alles en was vooral erg druk met van alles en uiteindelijk dus met niets.
OOk op mijn werk was het erg druk en onrustig, iedereen liep maar aan mij te trekken en ik legde mijn lat ook veel te hoog,maar ik heb uiteindelijk beter mijn grens aangegeven, waardoor het nu wel wat beter gaat.

Inmiddels ben ik begonnen aan mijn tweede pot Hairfinity. Of het echt wat doet, daar kan ik na een maand nog weinig over zeggen. Ik heb het idee dat mijn wenkbrauwen wel wat voller beginnen te worden. Ook die dunnen uit.
Echt leeftijd toch, denk ik dan... 48 ben ik inmiddels.
Ik let eigenlijk nooit zo op mijn moeder en zussen, of zij ook dunner wordende wenkbrauwen hebben, dat ga ik eens doen.

Ik sprak laatst mijn zus en zij vertelde mij dat zij sinds een maand of 2 enorme jeuk op haar hoofd heeft.... Ik schrok er best wel van, want ik weet als geen ander hoe dat is, maar ook wat het kan betekenen...
Ik heb haar meteen aangeraden te gaan spoelen met appelazijn.

Ik kook er overigens niet in hoor.. , ik gebruik het wel soms in de keuken, ik kook er soms mee. Bijvoorbeeld door een dressing of door een saus, is niet overheersend. Ik ga het binnenkort proberen door een beslag te doen waar bakpoeder doorheen moet, maar geen 'zuurtje'. Dus dan gaat het bakpoeder niet doen wat het moet doen, namelijk zorgen voor luchtige cake.
Wie weet lukt dat wel met de appelazijn.

Ik heb vorige week de Dyson fohn besteld.... , ik denk, ik ga het gewoon proberen. Het kan altijd terug. Enorm buiten mijn comfort zone, want is iets niet goed, moet het direct terug.
Ik wilde de fohn vanwege het feit dat de fohn minder warm wordt en een gelijke temperatuur houdt. En ik wil gewoon af en toe wat sneller klaar zijn 's morgens.
Geprobeerd, zowel bij mijn dochter als bij mij.
Super snel droog, als je geen diffuser gebruikt, maar blaast ondanks de slechts 1600 watt behoorlijk en ik vind hem nog best warm.
Het is een fantastische gadget, maar ik heb hem vanmorgen terug gebracht.
Voor dat geld, nee, dan red ik het ook prima met mijn oude CHI

Mijn haaruitval is weer in de lift omhoog, er komt maar geen eind aan...
een dikke 4 maanden nu weer, als het niet al langer is, aangezien ik in april al meer haren spotte.... Het is een paar weken wat beter geweest, maar nu gaat het weer met strengen tegelijk. Hoe dan?

Scheiding wordt breder, zijkanten zijn nog redelijk okee.
Ben er wel een beetje klaar mee, het overheerst en ontregelt mijn leven.
En omdat ik het met de haarwerker nog niet kan afsluiten, blijft het maar sudderen...
Ja bah, ik heb niet mijn beste tijd maar het einde komt in zicht doseren blijft een valkuil blijkbaar.

Ik vind het ook lang duren met je haarwerker, te lang om eerlijk te zijn. Het kan best zijn dat iemand het druk heeft maar je hebt ook een bepaalde verantwoording t.o v klanten en hij kan dan toch een afspraak maken in een week dat het hem schikt, dan weet je waar je aan toe bent maar om iets lopende te laten met opgave druk ,druk zonder enig uitsluitsel vind ik niet gepast. Ja, zoiets zou ik zeker doen hoor, wat dingen proberen, ook al is het synthetisch, dan kun je toch modellen proberen, zien hoe iets staat en voelt en past etc en wie weet wat een afspraak oplevert of wat ze misschien nog meer voor je kunnen doen.


Nee, na een maand kun je er nog weinig over zeggen, maar als je de indruk hebt dat wenkbrauwen voller worden dan is dat niet verkeerd dunkt me. Ik slik nu al lange tijd Neofollics en de uitval is weer afgenomen, de ene keer wat minder als de andere, maar het haar wat terug groeit blijft onverminderd heel erg fijn. Dus of de uitval weer afneemt door de tabletten of gewoon omdat het weer najaar is weet ik niet.

Appelazijn kun je nooit fout meegaan dat is erg prettig vind ik, en hopelijk helpt het je zus ook. Want jeuk is meestal een teken dat er iets niet goed zit met je hoofdhuid.

Dan weet je dat ook weer met de Dyson, als je het niet hebt geprobeerd dan blijft het in je hoofd hangen en nu weet je het verschil met je eigen fohn tenminste en ook dat het je dit geld niet waard is. En je kon hem direct retourneren, ook heel belangrijk

Wat ontzettend akelig dat de uitval nu toch weer toeneemt, hoe kan dat nu toch he, je doet er alles aan, geen irriterende shampoo. niet te vaak wassen, met appelazijn spoelen, supplementen slikken en dan nog. Ja, het ontregelt je leven, ik blijf ook hopen dat het herstelt, stress is mijn grootste vijand denk ik. Ook wat het seboroiisch eczeem betreft, daar is stress ook geen hulp bij, nergens bij, maar jaaaaaaaaaaaaaaaa

Laatst gewijzigd door Janneke100; 19 oktober 2019 om 14:52
Janneke100 is offline   Met citaat reageren