Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2014, 21:39   #2
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Lieve meid, ik had je vraag graag beantwoord, maar ik heb geen ervaring met een permanent bevestigd haarwerk.

Misschien dat Karelenfleur hier een zinnig antwoord op kan geven. Zij is al jarenlang lotgenote én haarwerker en heeft - voor zover ik weet - alle (bevestiging)methodes en haarwerken al eens geprobeerd c.q. uitgetest.

Doemdenkertje draagt een permanent haarwerk met micropoint bevestiging. Wellicht kan je haar eens vragen hoe haar dat bevalt.

Verder zijn er volgens mij weinig vrouwen (hier op het forum) die zo'n systeem heeft.

Voordat je de stap zet naar een haarwerk; laat je goed informeren en ga bij verschillende haarwerkers langs. Verdiep je niet alleen in haarstukjes / haarwerken van echt haar, maar laat je ook goed informeren over een haarwerk van synthetisch haar.
Er zijn zoveel mogelijkheden; ook afhankelijk van je budget en wat je wilt.

Nic en ik hebben een mini bijeenkomst georganiseerd ‘voor lotgenoten door lotgenoten’. Wellicht (nu) nog te ver van je bed voor jou, maar denk er toch eens over na en lees dat topic eens. Heb je vragen hierover; wil je meer weten? Vraag me gerust! Je bent van harte welkom; de deur staat voor je open.

Een knuffel, sterkte en succes !!

Laatst gewijzigd door Astrid26; 23 mei 2014 om 23:24
Astrid26 is offline   Met citaat reageren