Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2006, 17:40   #26
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001
Maar als je de mid/frontal kunt behouden, is dat toch ook winst?
Jawel, maar ik denk dat mijn huidige regimen dat wel alleen af kan. Op dit moment zit ik met inhamproblemen en die wil ik nu aanpakken, en het is zeer de vraag of minoxidil daar de goeie kandidaat voor is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001
Waar ik mij zelf toch zorgen om maak, is de minoxidil-afhankelijkheid. De pdf link die je in dat tekstje plaatste(hier) , schrikt mij nogal af. Het is duidelijk dat de persoon op de foto's enorm achteruit gaat op het moment dat hij met minoxidil stopt en ik vraag mij af of hij niet beter af was geweest met fina alleen... Dit is natuurlijk maar een voorbeeld, maar over de andere twee proefpersonen wordt dezelfde situatie geschetst.
Ja ik snap het, maar zou het wel zo zijn? Waarschijnlijk kwam de hergroei van deze man door minoxidil, niet door fina. Als dat zo is dan is het niet gek en niet zorgwekkend dat het achteruit ging toen hij stopte met minox.

Het is idd niet te hopen dat de hergroei kwam door finasteride, dat de haren daarna door minoxidil minox-afhankelijk zijn geworden en dat ze vervolgens zijn uitgevallen toen hij met minox stopte... Het probleem is dat we daar niet achter zullen komen.

Maar al met al lijkt het me niet al te veel winst in mijn geval: de kans dat het aanslaat op de inhammen is gering, en ieder risico van minoxidil-afhankelijkheid van mijn duta-haartjes wil ik graag ontlopen.

Het blijft een moeilijke keuze.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline