Los bericht bekijken
Oud 29 december 2008, 17:52   #68
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Een merkwaardige post van Miranda. Ik herken (na 4 FUT's bij Transhair) niets van haar verhaal. Het is uiteraard zaak dat iedere kliniek, dus ook Transhair, een juist beeld schept van de te behalen resultaten. Of dat hier is gebeurd kan ik niet beoordelen.

Maar als ik Miranda's verhaal lees, dat ze het uitschreeuwt van de pijn + paniek aanvallen, zich al 5 maanden lelijk voelt enzovoort enzovoort, dan denk ik eerlijk gezegd dat ze ook eens naar een psycholoog zou moeten gaan in plaats van anderen de schuld te geven van haar ellende.

Tot slot nog dit: dat je uitgelachen zou worden en dat assistentes zouden zeggen dat je je niet moet aanstellen als een klein kind vind ik -gebaseerd op mijn eigen ervaringen bij Transhair- nauwelijks te geloven. En doordat ik dit nauwelijks kan geloven, ga ik zelfs denken dat deze post mogelijk het werk is van iemand die er belang bij heeft TH te beschadigen. Als het werkelijk zo is gegaan als Miranda schrijft dan is dat uiteraard een schande: zulke mensen horen niet bij een HT kliniek te werken. Maar ik heb dus zo mijn twijfels...
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren