Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2017, 09:13   #58
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inham123 Bekijk bericht
Er is absoluut niks mis met de donor zelf, ze hebben gewoon veel te dicht bij elkaar de haar weggehaald uit de donor. Iets wat bij vrijwel alle andere klinieken nooit gebeurd maar wel vaak terugkomt bij Esteworld. Uiteraard is het maar een klein aantal mensen maar nog steeds iets dat veel te vaak gebeurd.

De hoeveelste patient is dit dat op dit forum alleen al dat bij Esteworld een vernietigd donorgebied opgelopen heeft? Dit slaat toch nergens op?

Smetje ik zou gaan kijken naar SMP en het transplanteren van baardhaar. De transplanatie van baardhaar kan je in Belgie bij Bisanga Hair Clinic laten doen (email Damian op dit forum effe, hij is een patient advisor). Wesley in Belgie kan je SMP'en.

Ik zou ook effe een advocaat inhuren voor een fikse schadevergoeding.
Totaal vernietigd, zwaar zwaar overtrokken imo. Er zijn op het form een paar mensen waarbij het meer dan normaal te zien was. (wel met goed resultaat van de ht overigens) Daar tegen over zijn er in verhouding heel veel goede resultaten en zonder gedoe in donor of die het accepteren dat dat bij een ht kan horen (meer dan 40?). En ook een paar mindere resultaten, die als ik het zo lees goed opgelost worden door de kliniek.

Dit resultaat is ook gewoon goed onderweg. Ik denk dat dit gewoon goed afspiegelt hoe het werkelijk is, bij alle klinieken, in Nederland, Turkije waar dan ook! gebruik de zoekfunctie maar even.

Wordt een donor dunner na HT: JA
(zeker als er grote aantallen gepakt worden)
Kan een persoon na ht littekenweefsel aanmaken: JA
Kan er in de kliniek iets fout gaan: JA
Kan iemand de regels na ht niet goed opvolgen: JA

Het blijft natuurlijk klote voor topicstarter dat hij in deze situatie zit, hoe het dan ook is gekomen of wat het heeft veroorzaakt. Het gaat om zijn gevoel.

Het feit dat jij direct conclussie trekt en zwaar overdrijft zegt al genoeg dat je alleen maar oordelt om te veroordelen. Het ligt niet altijd direct aan optie 3.

Laatst gewijzigd door DeJong; 14 oktober 2017 om 10:42
DeJong is offline   Met citaat reageren