Los bericht bekijken
Oud 29 september 2018, 23:04   #3
kowala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door majesteit Bekijk bericht
Beste Lezers,

Ik deel graag mijn ervaring omdat ik voordat ik deze keuze maakte ook eerst veel gelezen heb. Ik heb voor Prohair gekozen omdat de resultaten van een vriend die het daar heeft laten doen erg goed waren. Ik ben zelf erg tevreden over het resultaat tot dusver en hoe alles is verlopen. Zie foto. Foto vooraf zal ik later nog even plaatsen.

De behandeling vindt plaats door een ervaren team. Niet heel onbelangrijk want het is pure ambacht. Ik heb overigens zone 1 en 2 laten behandeling (voor).

Om te voorkomen dat ik een hele lap tekst ga typen hier een opsomming van de behandeling.

- Behandeling bestaat uit 2 dagen van 8 tot 4. In totaal 3000 grafts.
- Het kaalscheren is confronterend, (get over it, je weet waarvoor je het doet)
- De verdoving zelf is een beetje gevoelig, de behandeling is pijnloos.
- Prettig dat communicatie goed verloopt, zowel voor, tijdens en na de behandeling. Ook het feit dat de kliniek "in de buurt is" geeft mij een prettig gevoel.
- Ik heb 2 nachten in een nabij gelegen hotel geslapen. (die zien regelmatig " patiënten")
- Verwacht geen glimmende wachtruimtes, of een hip pand. Deze kliniek focust zich op kwaliteit van de behandeling.
- Ik heb zo'n 7 maanden op de wachtlijst gestaan. (eindelijk!)
- Na de behandeling flinke zwellingen gehad (ik zag niets meer) maar die gingen na een paar dagen helemaal weg.
- Donorgebied is na een week weer helemaal dichtgegroeid. Een behandeling zorgt ongeveer voor 15% haarverlies. (das niks!)
- Het implantatie gebied ziet er goed uit na 2 weken. (helaas gaan de haren weer uit vallen maar het geeft een goed beeld van je nieuwe haarlijn).
- De roodheid valt mee, maar ik ben (op advies) daarom ook niet in de zon geweest.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
Groet.
Ziet er goed uit zover!

Heb je nog een foto van de situatie voor de transplantatie?

Gebruik je er nog medicatie naast?
kowala is offline   Met citaat reageren