Discussie: 6-BAP (Innovate)
Los bericht bekijken
Oud 21 november 2003, 23:03   #2
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Ik denk zelf dat hij niet zo optimistisch moet zijn. Na enkele weken het gebruik van minoxidil heb ik zelfs korte dunne haartjes die vóór mijn "best" mogelijke haargrens groeien (dus bovenkant voorhoofd). Op een plek waar ik nóóit haar heb gehad! Ik vind het ook een beetje raar, dus ik ga niet lopen pretenderen dat minoxidil zo goed werkt. Jammer dat ik het de laatste tijd alleen 's avonds kan gebruiken (ivm studie, dames etc. en ik wil er toch wel iedere dag gewoon op me best uitzien ) ... maar dan zie je dat het minder goed werkt. Dus mijn advies ... als je gewoon "schijt" aan de wereld heb, dan moet je je haar millimeteren (heb je ook geen last van een bad-hair day), tweemaal daags minoxidil, 's ochtends na het ontbijt propecia en na het avondeten een saw palmetto. Verder zoveel mogelijk het masturberen nalaten. Als je dan niet binnen drie maanden succes (her en der kleine haartjes) heb, dan eet ik mijn schoen op.
__________________
Current regimen:
- Propecia (1mg finasteride op di/do/za, geen generieke tabletten, sinds 08/2003)
- Minoxidil 5% (officieel merk Rogaine, éénmaal daags 's avonds op de droge hoofdhuid, sinds 01/2005)

Resultaat tot nu toe: vergreet hergroei, ga voor behoud.

Laatste update: 16-07-2007

Leeftijd: 24 | Norwood schaal: II | Kosten: ca. € 45,- maandelijks

Klik: veel gestelde vragen!
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren