Discussie: HT overweging
Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2017, 22:26   #2
spanishlover
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2015
Locatie: Belgie
Berichten: 31
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transporter Bekijk bericht
Dag,

Situatie:
Sinds 17/18e haaruitval. Momenteel 24. Geen medicatie gebruikt (op minoxidil voor 1 week na, kreeg raar gevoel in mijn gezicht destijds).

HT
Ik heb een aantal foto's zojuist geschoten en wil graag van de experts hier horen in hoeverre een HT voor mij zinvol. Ik verwacht ook geen vol bos haar meer, misschien opteren voor een grote FUE behandeling in combinatie met MHP? Laatste weken heb ik mijn haar wat laten groeien om eens goed mijn donorzone te beoordelen. Normaliter draag ik het zeer kort (max 5mm), en in principe beviel dat al heel goed. Echter, nu mijn haarlijn gewoon helemaal weg is zit ik te denken aan een HT.

Medicatie
Mogelijk dat ik binnekort weer van start ga met minoxidil.
Hoi,

Heb een maand geleden een ht ondergaan en ben er voorlopig zeer tevreden over. Mijn haar situatie is beetje vergelijkbaar met die van jou alleen dat jou haarlijn vanvoor volledig weg is en ik had meer diepe inhammen dus vermoed dat je iets verder bent en je bent ook 5 jaar jonger. Een zeer belangerijke vraag is hoe stabiel is jou situatie op jou jonge leeftijd? Je zou minox en fina kunne gebruiken om het wat te stabieliseren. Jou donnor ziet er wel zeer goed uit dus denk wel dat je met een Ht zeker een mooi resultaat zult bekomen. Nog een tip las dat je last kreeg van minox je zou nanoxidil of procapil kunnen gebruiken hebben minder bijwerkingen.
__________________
Regime:
Finasteride 1mg: 1/6/2011 tem 1/1/2013
Terug gestart op 18/08/2017 tem 1/4/2018

Minoxidil 5% Kirkland: 1/6/2011 tem 1/1/2013

Curegen shampoo procapil 3%: 13/09/2017 tem heden

Curegen spray procapil 5%: 11/10/2017 tem 30/05/2018

Behandeling:
HT Esteworld 3900 grafts 11/09/2017

Laatst gewijzigd door spanishlover; 18 oktober 2017 om 22:28
spanishlover is offline   Met citaat reageren