Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2009, 22:27   #12
Argamemnon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2008
Berichten: 20
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marte Bekijk bericht
dag argamemnon,

idd, als het niet nodig is raad ik het niet aan daar te ontharen. mocht je het geld hebben en het qua haar en huidtype mogelijk zijn dan zou ik eerder aanraden om eens te denken aan blijvende ontharing ipv tijdelijke.
De kans voor serieuze ontstekingen is nl erg groot op die plaats. Een vriendin van me is zelfs eens onder het mes moeten gaan vanwege zo'n erge ontstekingen bij de anus door het harsen en epileren op de billen en bikinilijn(geen grap!!!). Sorry hiervoor!!

en idd, haren worden in de regel hierdoor niet minder of dunner, integendeel zelfs.

Sorry, heel veel succes!!!

Dag Marte,

Dank je wel voor de informatie. Dat is echt vervelend voor je vriendin, ongelooflijk. Ik denk dat ik toch maar permanente ontharing ga proberen. Maar zoals ik eerder al zei in andere topics; ik zou het verschrikkelijk vinden als ik duizenden euro's kwijt zou raken, zonder resultaat te halen......

Misschien moet ik eerst een afspraak maken en alles goed bespreken met de behandelaar en of het bij mijn haar type wel kan etc. En dan slechts 1 behandeling ondergaan en kijken hoe ik er op reageer....

Hoe kun je weten of de behandeling gaat slagen - is dat al na een of twee, of meer behandelingen duidelijk?? Dit zijn dingen waar ik meer over moet lezen voordat ik een afspraak maak denk ik.

Laatst gewijzigd door Argamemnon; 24 februari 2009 om 22:33
Argamemnon is offline   Met citaat reageren