Los bericht bekijken
Oud 22 april 2018, 11:22   #22
graafy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juni 2014
Berichten: 18
Geslacht:
de donor hersteld goed alleen weer zie ik het verschil heel goed waar ze gestopt zijn met Grafts uithalen dit is bij mij ook zo gedaan door de zelfde ht kliniek.
Toen ben ik voor de tweede keer weer daar geweest en heb aangegeven dat ik wil dat ze verder naar voren gaan en naar onderen met uithalen en het vloeiend overlaten gaan zodat die rand niet meer zo goed te zien is.
Maar weer is dat niet gedaan dus zat ik nog met een gebied dat nog veel dunner was door het uitnemen en gelijk eraan werd het weer heel vol met haren omdat ze het weer niet vloeien over hebben laten lopen door steeds wat minder uit te halen.
Als je de haren laat groeien krijg je dit verschil nooit weg zo dat het niet meer zichtbaar is.
toen ben ik voor de derde keer naar een andere ht kliniek gegaan en eindelijk hebben die wel gedaan zo als ik het zei ,nu is er bijna geen verschil meer te zien alles is over het geheel uitgedund en niet alleen een plek heel veel
misschien kan DE JONG mij uitleggen waarom Esteworld nog steeds het op deze manier doet,het is namelijk helemaal niet nodig om de overgang zo duidelijk zichtbaar te hebben het is veel mooier en natuurlijker als je geen verschil van dikte zie.
Verder ben ik overigens zeer te spreken over Esteworld alleen dit vond ik een min punt.
graafy is offline   Met citaat reageren