Discussie: Advies!
Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2018, 16:47   #29
haarimplantaat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Kijk maar eens op hun instagram, alle voor foto's duidelijk andere belichting en hoek dan de na foto's (de na foto's zijn donkerder en vanuit een andere hoek).
Qua nut van de foto's is dat eigenlijk helemaal niet zo vreemd? Je moet kunnen zien wat er mis is, dus het is juist goed dat ze foto's maken met "fout" licht maken.

Dat het met een smartphone en van dichtbij (heel vervelend met die vervormende smartphonecameralensjes) wordt gedaan is dan wel weer wat minder, maar je zit er wel bij een partij voor haartransplantaties en niet bij een professionele fotograaf.

Als het er in een normale situatie goed uitziet en het haar niet al bijna wegwaait als je er alleen maar naar kijkt, dan is het doel van de behandeling toch gehaald? Mocht dat bij mij over 3 tot 9 maanden zo zijn, dan ben ik daar al echt heel blij mee hoor

Citaat:
Daarnaast natuurlijk de blunder met Lange frans, in augustus behandeld en in December (4 maanden) had hij een zwarte vlek op zijn hoofd (ik wist niet dat ze kunnen toveren bij HWI 4 maanden, fantastisch!). Ik weet niet welk merk schoensmeer het was maar duidelijk nep
Foto? Video?
haarimplantaat is offline   Met citaat reageren