Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2020, 09:36   #84
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim3 Bekijk bericht
Gefeliciteerd man! Ik denk dat je echt tevreden kunt zijn met je HT resultaat.

Wat betreft de finasteride - ik ben zelf vier maanden geleden gestart en zelf geen problemen gehad met pijnscheuten. Het gebruik heeft wel overduidelijk effect op de hormoonhuishouding, want kreeg ineens last van puisten (voornamelijk op m'n borst). Maar inmiddels is dat redelijk gestabiliseerd. Goede kans dat wat effecten wegtrekken zodra je lijf gewend is aan deze nieuwe medicatie (en je een hormoonspiegel hebt opgebouwd).

Het lastige aan finasteride is, vind ik, dat het pas werkt na zo'n 6 maanden. En, mocht je kinderen willen, zul je er (tijdelijk) mee moeten stoppen.

Bedankt voor het delen van je verhaal! Leuk om te zien hoe het (goed) kan gaan.
Hey Tim!

Thanks! Wat je zegt herken ik wel. De pijnscheuten en minder energie hebben zijn weliswaar andere symptomen dan jij hebt, maar het trekt geleidelijk weg, dus ik denk dat m'n lichaam begint te wennen. Ben erg benieuwd of je over een tijdje resultaat gaat merken, dus laat het zeker weten!

Heeft er overigens iemand ervaring met finasteride en de invloed op spiergroei / vet opslaan? Ik heb wel eens ergens gelezen dat finasteride spiergroei remt en er zelfs voor kan zorgen dat je dikker wordt. Iemand ervaring mee? Ik (nog) niet, maar dit zou wel echt balen zijn.
Arno1990 is offline   Met citaat reageren