Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2020, 17:34   #17
civ6fan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2020
Berichten: 31
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arno1990 Bekijk bericht
Leuk topic en hopelijk krijg je een mooi resultaat! Met 3200 grafts voor je voorkant zal dat vast wel goedkomen.

Het viel me, net als Haartjes2020 ook direct op dat je kruin niet is mee genomen. Op de 3e foto van je eerste bericht is het best goed zichtbaar dat het aan de bovenkant net voor je kruin behoorlijk uitgedund is. Dat is een verraderlijke plek, want zowel jij als anderen zien dat niet zo goed. Maar goed, de chirurg zal weten wat hij zegt door je kruin niet te transplanteren. Nu maar hopen dat je dat situatie zo lang mogelijk kunt rekken!
Hi Arno, thanks ik hoop het ook! Het is me ook nog nooit zo erg opgevallen als nu dat ik op de kruin kaal begin te worden, of in ieder geval dat het haar daar dunner is. Ik zat ook een beetje in jouw topic te kijken en wie weet treed ik ooit in jouw voetsporen, ziet er soortgelijk uit. Ik lees dat jij Minoxidil, Procapil en Biotine gebruikt, maar was dit toch niet voldoende? Ik hoop nog een beetje dat door die combi het haar bovenop wat aansterkt.
civ6fan is offline   Met citaat reageren