Los bericht bekijken
Oud 6 september 2009, 18:04   #89
jzijp
HaarWeb lid
 
jzijp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Berichten: 51
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
2000 grafts betaald en 2364 gekregen... lijkt me een zeer goeie deal
al is het met FUT wel gemakkelijker dan met FUE , ze moeten de reep gewoon iets groter snijden...
Zeker. Maar wat ik al zei, het ging/gaat me om het eindresultaat. Ik vind het zelf niet spannend als dat dan wat meer moet kosten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
-hoe groot is je FUT , is het strook achteraan , of groter en van boven je ene oor zo in een boog omlaag door zo tot boven je andere oor (net als ik , maximum FUT)
-heb je nog veel last gehad van jouw nietjes ? , wat hebben nietjes eigentlijk als voordeel tegenover gewone hechting, ik heb niet veel last gehad van mijn hechtingen...
-mogen we weten wat je uiteindelijk betaald hebt ?
Er is een strook van ongeveer 21 cm lang en 1 cm hoog uitgehaald. Deze loopt inderdaag van mijn ene naar mijn andere oor in een boog omlaag.

Het inzetten van de nietjes was niet echt erg. Je zit onder de verdoving. Je voelt wel dat ze er in gaan, maar dat is alles. De eerste avond heb ik erg veel last gehad hiervan (uiteraard in combinatie met de wond). De eerste dagen voel je ze de hele dag. Ik weet niet of dit heel veel anders is dan met een draad. Het grootste probleem is wanneer je op je achterhoofd ligt. Omdat de nietjes een beetje uitsteken, ontstaat er druk op en dat is pijnlijk. Dit wordt niet echt veel minder. Ook nu nog (na 9 dagen) kan ik niet echt op mijn achterhoofd liggen. Verder geen pijn, meer het gevoel dat er iets zit.

Het voordeel van nietjes is dat het litteken mooier wordt. Met nietjes heb je een veel gelijkmatigere verdeling van het bij elkaar trekken van de huid.

Hieronder heb ik een aantal foto's geplaatst:
- na het maken van de sneetjes en voor het plaatsen van de transplantaten
- dag 2 na de ht
- dag 9 na de ht (vandaag)
- de nietjes zoals die er nu uitzien
- achteraanzicht (met nietjes)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg haartransplantatie 011.jpg‎ (127,6 KB, 179x gelezen)
Bestandstype: jpg haartransplantatie dag 2 en 3 005.jpg‎ (128,6 KB, 175x gelezen)
Bestandstype: jpg haartransplantatie dag 9 001.jpg‎ (131,0 KB, 180x gelezen)
Bestandstype: jpg haartransplantatie dag 9 010.jpg‎ (138,1 KB, 168x gelezen)
Bestandstype: jpg haartransplantatie dag 9 011.jpg‎ (143,6 KB, 164x gelezen)
__________________
Voorbereiding:
- elke dag hoofdhuid soepel maken
- 3 weken voor en 2 weken na HT geen alcohol
- 3 weken vooraf tot ongeveer 2 weken na operatie Arnica D6
- Bio-MSM
Situatie:
- 2364 grafts FUT
- Aestetics Clinic: Dr. Feriduni
- 28 augustus 2009
jzijp is offline   Met citaat reageren