Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2012, 07:02   #8
Brook
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 februari 2010
Berichten: 86
Hoi Millie heb mijn dermatoloog gesproken en als mijn haaruitval niet stopt dan adviseert hij dus androkur... ik hoop maar dat dat dan wel gaat helpen. Snap er niets van dat Dutasteride niet helpt sterker nog mijn haar valt meer uit dan ooit....ik word er echt depri van had hier mijn hoop echt op gevestigd. Ik zie het nog een paar maanden aan, het schijnt vaker voor te komen dat je een shedding krijgt en dat het daarna beter gaat daar hoop ik dan maar op...Borstkanker heeft hij inderdaad niet gemeld kwa bijwerking van Androkur maar ik ben er niet erg gerust op. Waarom heeft de Dianepil wel bijwerking als borstkanker en Androkur niet? Het heeft toch allebei invloed op je hormonen? Ik zal het hem de volgende keer nog eens vragen. Als dat niet helpt allemaal dan weet ik het niet meer en moet ik aan transplantatie denken vrees ik alleen heb ik daar helemaal geen geld voor :-( al met al ben ik dus niet zo heel erg vrolijk. Oh ja en heb zelf ook best last van stemmingswisselingen, soms redelijk depri (ook toen mijn haar niet uitviel) dus ben ook wel bang om met androkuur te beginnen omdat je daar echt wel somber van kan worden. Mijn vriend ziet er dan ook niet echt naar uit dat ik daarmee ga beginnen en bid dat Duta toch maar gaat werken :-)...
Brook is offline   Met citaat reageren