Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2018, 18:12   #1
juul1337
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2017
Berichten: 17
Geslacht:
succesratio/risico's FUE

Hi all,

Ik heb een tijd geleden hier een topic gepost over de beslissingsangst die ik ervaar bij het maken van een beslissing over het al dan niet doen van een FUE HT.

Ik heb drie consults gehad:
- hairplus mc Barendrecht
- feriduni Hasselt
- Veldhoven kliniek

- overweeg enkel FUE met scheren stroken
- voorkeur ging uit naar veldhoven, erg prettig consult. Advies: 1200 grafts bij 55cm2.
- echter alle 3 de consults geven aan dat ik de perfecte kandidaat ben, feriduni wilde me zelfs korting aanbieding als hij mijn foto's mag gebruiken voor zijn website.

Haarsituatie:
- last van inhammen sinds 18e jaar
- haarlijn gestabiliseerd sinds 6 jaar
- enorm dik en volle haardos, hoge dichtheid, lang haar, slag in haar waardoor inhammen niet tot nauwelijks zichtbaar zijn door kapsel.
- stoor me aan inhammen: zwemmen, wind, nat haar maakt het wel zichtbaar.

Probleem:

Ik blijf het erg lastig vinden om de risico's en het resultaat te kunnen inschatten. Ervan uitgaande dat ik een perfecte donor heb, bij een goede kliniek ga, kan het dan alsnog goed misgaan? Volgens Veldhoven komt dit niet tot nauwelijks voor en garanderen ze me 55cm2, mochten ze dat niet halen kan ik kostenloos een herstelbehandeling krijgen. Risico's waar ik bang voor ben zijn dat ik een minimale dekking w?l aanslaan ipv 55cm2, zodat je bijv. 5cm? hebt staan waardoor er een heel gekke transitie ontstaat van het getransplanteerde stuk naar de originele haren.

Ik weet dat ik een vrijwel onmogelijk te beantwoorden vraag stel, maar wellicht valt er toch iets over te zeggen.
juul1337 is offline   Met citaat reageren