Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2009, 14:41   #214
jeronimo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2008
Berichten: 3
hallo,

Ik ben jeroen en ben 24 jaar ben lid sinds 21 december 2008

Ik heb AGA nadat ik dit forum goed doorgelezen heb ben ik dat heel zeker.

In 3 jaar tijd heeft DHT het haar op mijn kruin zodanig aangetast dat ik praktisch geen haar heb en het haar die er nog staat heeft geen pigment.

Ik stel me nu pas voor omdat ik op het einde van vorig jaar op zoek was hoe ik op natuurlijke wijze mijn haar kon terug laten groeien en eerst wilde kijken wat mijn mogelijkheden waren.

De enige pillen die ik toen gebruikte waren de multivitaminepillen omnibionta integral.
Die neem ik al van mijn 18 jaar dus ik begreep de laatste jaren niet waarom ik haar verloor als ik zeker voldoende vitaminen in mijn bloed had (verschillende bloedtesten gedaan en die waren goed tot zelfs heel goed).

Rond Kerstmis vorig jaar heb ik dan een natuurlijke product (dit product staat niet op deze website) 3 X per week uitgeprobeerd waarvan ik niet wist welk resultaat ik kon verwachten.

Aangezien mijn haar toch al in een slechte toestand was dacht ik van het kan alleen maar verbeteren.
Op dat moment verloor ik wel 100 haren per dag wat eigenlijk nog veel is aangezien ik al heel wat haar kwijt was.

Eind Januari had ik dit product(kost voorlopig nog geen 50 euro per jaar) 1 maand gebruikt en verloor ik geen haren meer of zeer weinig en er begonnen kleine haartjes (veel van die haren tegen de zijkanten van mijn hoofd zijn geleidelijk aan veranderd in gewone dikke haren zoals het haar op mijn zijkanten) waarvan ik zelfs niet wist dat die er waren te groeien.

Ben toen gestopt met dit product om er zeker van te zijn dat het wel degelijk dit product was die werkte.
Na 1 maand zat ik weer op hetzelfde niveau qua haaruitval als voordien en groeiden de kleine haartjes en de haren die terug dikke haren werden niet meer.

Begin april ben ik toen herbegonnen, mijn haaruitval verminderde maar toch had ik meer haaruitval dan de vorige keer en groeiden de nieuwe haartjes wel maar heel traag minder dan 2 mm per maand.

Toen wist ik dat ik iets over het hoofd gezien had dat in combinatie met het natuurlijk product een veel beter resultaat had.

Uiteindelijk ben ik erachter gekomen. dit element heb je wel dagelijks nodig en is voor mij geen probleem en kun je eigenlijk ook een natuurlijk element in ons leven noemen.

Over welk ontbrekend element en welk natuurlijk product het gaat dat ga ik nu nog niet zeggen.
Dat zal er van afhangen in welke termijn ik wat fotomateriaal met resultaten (waarvan je zeker kan zien dat het werkt) in mijn bezit heb

Ik heb nu ook een foto genomen van mijn haar op mijn kruin en zal maandelijks een nieuwe maken van zodra ik een groot verschil zie met de eerste foto (dit zou enkele maanden kunnen duren) zal ik deze foto's op haarweb zetten.

Mijn verwachtingen zijn dat ik het merendeel van mijn haar terug krijg. Als dit element en natuurlijk product bij het grote publiek bekend geraakt zou dit wel eens voor een revolutie zou kunnen zorgen voor de mensen die geconfronteerd worden met AGA, maar dat is voor mij geen probleem want ik weet dat een kalend hoofd voor de meeste mensen heel hard kan aankomen.

Het kan zijn dat er hier veel reactie komt op mijn verhaal en heb daar zeker geen probleem mee, maar ik kan nu al zeggen dat ik zeker niets zeg over welk element en welk natuurlijk product het gaat tot ik jullie met voldoende fotomateriaal kan overtuigen.

mvg jeroen
jeronimo is offline   Met citaat reageren