Discussie: Ervaring Transhair
Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2015, 17:25   #28
Zuid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2015
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Waarom zou transhair geen resultaat opleveren, is toch een kliniek die al heel lang bestaat?
Mijn persoonlijke mening is dat men de chirurgen soms overscschat en een resultaat van de fue vooral afhankelijk is van de patiënt zelf.
Als men rekening houd met de hygiëne en de patiënt een deftige uitleg geeft over de nabehandeling wat kunnen ze dan meer doen. Het blijft maar een graft uitboren, uithalen en inplanten. De sneetjes maken in de groeirichting van je haar en zo inplanten lijkt mij ook aan te leren. Zolang de chirurg zorgvuldig is in zijn werk en rekening houd met de nog aanwezige haartjes om deze niet te beschadigen.
Ik ben er zelfs van overtuigt dat somige forumleden hier mits een deftige opleiding betere chirurgen zouden zijn dan sommige die er nu mee bezig zijn. Ik en de lotgenoten weten toch perfect wat er verwacht wordt qua dichtheid, haarlijn en weten beter wat een goede nazorg inhoud dan de meeste instellingen. We weten ook wat haalbaar is en geven ongezouten onze mening.
Ga ik hier nu te kort door de bocht met mijn stelling of heb ik een punt?
Ik ben het met je eens Hayden. In Turkeye werd een chirurg ook helemaal opgehemeld die daar een super goede naam heeft opgebouwd binnen de kliniek echter is de zorgvuldigheid en secuurheid van de handelingen met name veel meer van belang. Dat heb je in je vingers of niet. Ben er zelf nog wel 1 van de traditionele slag die vind dat vrouwen hier doorgaans beter in zijn dan mannen, als het op secuurheid, concentratie en zorgvuldigheid bij dit werk aankomt maar goed das mijn mening.
Zuid is offline   Met citaat reageren