Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2007, 00:23   #122
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinoo Bekijk bericht
Hmz ik post niet echt vaak hier maar op dit topic wil ik toch even reageren. Zelf was ik mijn haar nu 1 x per week ofzo en ik moet zeggen dat het lijkt alsof de haaruitval veel minder is.

Wat ook prettig is dat, door het minder wassen v/h haar, mijn haar (vooral bij mijn probleemgebieden, de inhammen) wat voller lijkt, zeker als de gel (gebruik Goldwell Lagoom Jam) er een tijdje inzit. Weet verder niet of het kwaad kan om bijvoorbeeld maar 1 x p/wk je haar te wassen. Het moet er natuurlijk niet vettig en onverzorgd uit gaan zien.

Vroeg me af of er eigenlijk (wetenschappelijk) onderzoek is gedaan naar zaken als minder vaak haar wassen in relatie tot haarverlies. Kan me niet echt voorstellen dat minder wassen leidt tot vermindering van haarverlies maargoed ik merk zelf wel dat het haarverlies minder lijkt. Maar misschien is het wel allemaal schijn, ik weet het niet.
Hoi ,
Als jou haar er nog netjes bijzit door een keer per week te wassen moet je dat zeker doen , door teveel wassen verwijder je teveel goede olien die je haren van nature zelf aanmaakt , de manier van wassen die ik jou aan beveel is de lichtste manier van wassen die er maar is en bewaard de goede olien veel beter dan met een shampoo.
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren