Los bericht bekijken
Oud 19 oktober 2018, 20:57   #108
Marianne1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2018
Berichten: 59
Geslacht:
Hoi mexican,
Balen dat je haar nogsteeds uitvalt. Maar musschien wel goed dat je je haarstukje hebt doorgezet, misschien geeft dat een soort rust/zekerheid. Wat je schreef over die mesoloog, het kan inderdaad helpen maar ik geloof er niet zo in. Heb in her verleden ook accupunctuur gehad en haptotomie (ipv zwangerschapscursus) maar voor mij is het allemaal geldklopperij..
Vandaag zou ik naar de haarwerker gaan maar kreeg van de week te horen dat ik geen vrij mocht ivm zieke collega's dus moest afzeggen. Heb nog geen vervolg afspraak kunnen maken.. Echt balen!
Woensdag weer naar de dermatoloog geweest, nu een vrouw. Ze snapte dat ik baal van de haaruitval.maar zag geen kale plekken..Wel dunne plekken maar het gaat vanzelf over zei ze. Ik kreeg er niks voor, wel gevraagd om minoxidil maar dat kreeg ik niet. Is volgens haar alleen als je haar niet groeit en mijn haar groeit goed, gezien de snelle uitgroei na 2 weken verven.

Heb wel zin in amerika, we vertrekken morgen! Ik vermaak me wel met de kids hoor, het is druk om alleenstaande moeder te zijn maar we hebben het goed met zn 3en!

Haardil-emma; balen dat jij ook zo'n last heb van de haaruitval! Wat voor soort kapsel heb je?
Herkenbaar dat je collega's het steeds over hun haar hadden, bij mij op werk ook.
En wat je schrijft over nieuwe shampoos etc uitproberen is ook heel herkenbaar, kon me daar vroeger zo op verheugen en nu weet ik niet hoe snel ik de shampoo en conditioner moet uitspoelen en de douche uitzetten!
Marianne1 is offline   Met citaat reageren